1858 Εντυπώσεις για τις υπηρεσίες μας
-
Πολύ καλή εμπειρία
[Translated by Ferriesingreece.com]
Έκλεισα το ακτοπλοϊκό μου εισιτήριο μέσω του ferriesingreece.com και χρησιμοποίησα την εταιρεία HELLENIC SEAWAYS για να ταξιδέψω από το Ηράκλειο στην Θήρα (Σαντορίνη). Γενικώς ήταν μια πολύ καλή εμπειρία. Μόνο δύο στιγμές συντέλεσαν στο να μην ήταν όλα τέλεια: Υπήρξε μια καθυστέρηση περίπου 40 λεπτά όταν ταξιδέψαμε από την Σαντορίνη στην Κρήτη, κάτι που δεν ήταν από μόνο του τόσο κακό αλλά είχαμε άλλες ακτοπλοϊκές συνδέσεις και συνεπώς οποιαδήποτε καθυστέρηση ήταν δυσάρεστη. Και η εμπειρία της παραλαβής του εισιτηρίου δεν ήταν η καλύτερη - μια μέρα πριν την αναχώρηση ήρθαμε στο λιμάνι του Ηρακλείου για να ανταλλάξουμε τα κουπόνια με τα εισιτήρια του πλοίου αλλά ο μετρητής έκλεισε. Έτσι ήρθαμε το επόμενο πρωί πριν την αναχώρηση στον ίδιο μετρητή και υπήρχε ένα φύλλο χαρτιού στο τραπέζι που έλεγε ότι τα κουπόνια σήμερα ανταλλάσσονται στο περίπτερο της εταιρείας ακριβώς στο λιμάνι. Χωρίς να γνωρίζουμε πού ακριβώς ήταν αυτό το περίπτερο, ήταν αρκετά αγχωτικό να τρέχουμε μέσα από τα πλήθη των άλλων τουριστών και να ψάχνουμε για το περίπτερο, το οποίο τελικά ήταν αρκετά μακριά. Ευτυχώς, φτάσαμε στο λιμάνι μιάμιση ώρα νωρίτερα, άρα είχαμε χρόνο για να τρέξουμε λίγο τριγύρω. Θα πρότεινα στην εταιρεία να εκδίδει ηλεκτρονικά εισιτήρια όπως κάνουν οι αεροπορικές εταιρείες. Οι άνθρωποι μπορούν να το εκτυπώνουν και να μην έχουν άγχος πριν την αναχώρηση. Εκτός από αυτές τις δύο στιγμές, όλη η εμπειρία και η εντύπωσή μας ήταν σε πολύ καλό επίπεδο και το εκτιμούμε.
Απάντηση από Ferriesingreece.com
Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια που εκτιμάται ιδιαίτερα για τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Επικοινωνήσαμε με την Hellenic Seaways για να μάθουμε τον λόγο για την 40 λεπτη καθυστέρηση και μας πληροφόρησαν ότι προκλήθηκε από μεγάλη κίνηση στο λιμάνι της Σαντορίνης λόγω του ότι οι Αρχές του λιμανιού ζήτησαν από το Highspeed 7 να περιμένει έξω από το λιμάνι μέχρι τα δύο άλλα πλοία ( “PREVELIS” & “CHAMPION JET 2” ) να φύγουν από το λιμάνι. Δυστυχώς, αυτή ήταν μια κατάσταση που δεν μπορούσαμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων προκειμένου να σας ενημερώσουμε αντίστοιχα. Όσον αφορά στο περίπτερο του λιμανιού που είχε κλείσει στο Ηράκλειο, όταν πήγατε εκεί την προηγούμενη ημέρα του ταξιδιού για να παραλάβετε τα εισιτήριά σας, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι γενικά τα λιμενικά περίπτερα ανοίγουν μόλις 2 ώρες πριν από την αναχώρηση για να εξυπηρετούν τους επιβάτες που ταξιδεύουν και κανονικά δεν είναι ανοιχτά καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας. Φυσικά, το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι μια καλή λύση για να αποδεύγονται τέτοιες καταστάσεις και είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι θα διαθέτουμε αυτή την επιλογή υπηρεσιών πολύ σύντομα για την συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή εταιρεία. -
Η εξυπηρέτηση ήταν καλή
[Translated by Ferriesingreece]
Η εξυπηρέτηση ήταν καλή. Φιλικοί άνθρωποι. Απλώς δεν με ευχαρίστησε το ότι έπρεπε να πληρώσουμε δύο φορές (στο Γαύριο & στην Τήνο) για την εκτύπωση των εισιτηρίων!!! Το πλοίο από την Σύρο στην Κύθνο είχε καθυστέρηση μεγαλύτερη των 2 ωρών! Φαίνεται φυσιολογικό....
Απάντηση από Ferriesingreece.com
Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας. Λυπούμαστε που σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά εισιτήρια για τις συγκεκριμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να εκτυπώνετε τοπικά τις κάρτες επιβίβασης σε οποιοδήποτε κεντρικό πρακτορείο. Σε σπάνιες περιπτώσεις αυτοί οι τοπικοί αντιπρόσωποι χρεώνουν ένα μικρό ποσό για τις δαπάνες τους για να σας το κάνουν αυτό και από την στιγμή που σας δίνουν μια απόδειξη για την υπηρεσία αυτή, η διαδικασία είναι νόμιμη. Το μεγαλύτερο ποσό που μπορούν να σας χρεώσουν ανά εισιτήριο, και που έχετε αποδεχθεί πριν κάνετε αυτή την κράτηση αποδέχοντας τους όρους και τις προϋποθέσεις της ιστοσελίδας, είναι 1 ευρώ συνεπώς αφού πληρώσατε λιγότερο από αυτό (5 ευρώ στο Γαύριο και 3 ευρώ στην Τήνο) είναι φυσιολογικό παρόλο που είναι αρκετά σπάνιο να σας χρεώνουν τοπικά τέτοια ποσά. Σχετικά με την καθυστέρηση της αναχώρησής σας για το ταξίδι στην Κύθνο και στην Σύρο, ενημερωθήκαμε από την ακτοπλοϊκή εταιρεία ότι οφειλόταν σε προσωρινό μηχανικό πρόβλημα για το οποίο δεν είχαμε ειδοποιηθεί, καθώς ήταν κάτι που συνέβη την ίδια ημερομηνία με αυτήν της αναχώρησης. -
Γύρω από τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα
[Translated by Ferriesingreece]
Όλα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που είχαμε κλείσει, με 4 διαφορετικές εταιρείες, δούλεψαν τέλεια ακόμα και φέτος. Σας ευχαριστούμε για την εξαιρετική εξυπηρέτηση. -
Όλα εντάξει
[Translated by Ferriesingreece]
Κάναμε κράτηση μέσω της FerriesInGreece για δεύτερη φορά και όλα ήταν εντάξει και ολοκληρώθηκαν καλά. Κλείσαμε ένα ταξίδι μετ 'επιστροφής στις Κυκλάδες και το μόνο μειονέκτημα ήταν ότι έπρεπε να παραλάβουμε τα εισιτήριά μας από 3 διαφορετικά γραφεία γραφεία στον Πειραιά επειδή είχαμε χρησιμοποιήσει τρεις διαφορετικές ακτοπλοϊκές εταιρείες, όμως αυτά τα γραφεία δεν ήταν μακριά το ένα από το άλλο. -
Αψεγάδιαστο
[Translated by Ferriesingreece]
Πήγα σε 7 διαφορετικά ταξίδια με πλοίο, όλα εκ των οποίων τα είχα κλείσει εκ των προτέρων από το Internet. Μια διαδρομή ήταν με την Blue Star ferries και όλες οι υπόλοιπες ήταν με διάφορα πλοία της Seajets. Ένα δρομολόγιο καθυστέρησε λίγο εξαιτίας καιρού (κάτι που ήταν αναπόφευκτο) αλλά πέρα από αυτό, όλα τα άλλα κύλησαν ομαλά. Τόσο το προσωπικό των γραφείων κρατήσεων από όπου λάβαμε τα εισιτήρια, όσο και το πλήρωμα των πλοίων ήταν πολύ ευγενικό και εξυπηρετικό. Δεν μπορούσα να πιστέψω πόσο μεγάλες και άνετες ήταν οι θέσεις στα πλοία επίσης. Έκανε το island hopping υπερβολικά εύκολο και κατά πάσα πιθανότητα, θα το ξανακάνουμε -
Πολύ καλή εμπειρία
Πολύ καλή εμπειρία
-
'Ολα Καλά!
[Translated by Ferriesingreece]
Όλα καλά, είμαι χαρούμενος με την υπηρεσία. -
Καλή δουλειά!
[Translated by Ferriesingreece]
Η εξυπηρέτηση ήταν καλή, κάθε φορά που ζητούσα κάτι η απάντηση υπερβολικά γρήγορη. Οι παροχές ήταν επίσης τέλειες. Είμαι πολύ ικανοποιημένη με τις υπηρεσίες σας, συνεχίστε έτσι! -
Όλα καλά!
[Translated by Ferriesingreece]
Πολύ καλή εξυπηρέτηση & καράβια, γρήγορα ταξίδια! -
Τέλεια
[Translated by Ferriesingreece]
Όλα ήταν εξαιρετικά. -
Περιήγηση στις Κυκλάδες
[Translated by Ferriesingreece]
Λάβαμε εξαιρετική εξυπηρέτηση από την ακτοπλοϊκή εταιρεία. Απάντησαν γρήγορα σε όλες τις ερωτήσεις μας. Και όταν το πλοίο μας είχε μια νέα ώρα αναχώρησης, μας ενημέρωσαν μέσω email και μας κάλεσαν για να μας πληροφορήσουν. Πολύ φιλική και εξυπηρετική εταιρεία. Η Σουηδική οικογένεια! -
Όλα ήταν υπέροχα
Πήγαμε με πλοίο από την Κρήτη στην Σαντορίνη και πίσω. Τα πάντα ήταν υπέροχα. Δεν υπήρχαν καθυστερήσεις ή άλλα προβλήματα. Ευχαριστούμε.
-
Το Island hopping έγινε εύκολο
[Translated by Ferriesingreece]
Δοκίμασα πολλές ιστοσελίδες πριν βρω το Ferries in Greece που διαθέτουν το καλύτερο σύστημα για κρατήσεις πολλαπλών διαδρομών. Όλα πήγαν καλά από το να επιλέξουμε και να κάνουμε κράτηση για τα ταξίδια ως το να παραλάβω τα εισιτήριά μου μέσω της DHL. Θα ήταν μεγάλη πρόοδος εάν μπορούσατε να βγάλετε ηλεκτρονικά εισιτήρια (E-tickets). Ταξιδέψαμε με την Dodecanese Express και την Blue Star. Και οι δύο γραμμές είχαν εξαιρετικά σκάφη και πολύ αποδοτικά πληρώματα. Όλα τα πλοία που πήραμε έφτασαν εγκαίρως. Ευχαριστώ για όλα.
Απάντηση από Ferriesingreece
Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας! Για την ακρίβεια, εργαζόμαστε πάνω σε μια νέα έκδοση της ιστοσελίδας μας η οποία θα διαθέτει πολλά τέτοια χαρακτηριστικά όπως για παράδειγμα τα ηλεκτρονικά εισιτήρια (για μερικές εταιρείες). -
Εκπληκτική εξυπηρέτηση
[Translated by Ferriesingreece]
Εκπληκτική εξυπηρέτηση. Πολύ εύκολο να αγοράσεις online εισιτήρια, ενώ τα έλαβα μέσω ταχυδρομείου αμέσως. Ήταν πολύ εύκολη η μετακίνηση στο πλοίο, άνετη και με καλή εξυπηρέτηση πελατών. Θα σας πρότεινα να επιλέξετε να σας αποσταλούν ταχυδρομικώς τα εισιτήρια γιατί αν τα παραλάβετε από το λιμάνι, μπορεί να περιμένετε λίγο ορισμένες φορές. Επίσης, δεν ανακατευόμουν στην θάλασσα, η διαδρομή είναι πολύ ομαλή. Σας προτείνω σίγουρα την Ferries in Greece! -
Κάνοντας κράτηση για ακτοπλοϊκά εισιτήρια στην Ελλάδα
[Translated by Ferriesingreece]
Πρέπει να παραδεχτώ ότι ήμουν λίγο νευρικός επειδή θα έκλεινα το ακτοπλοϊκό εισιτήριό μου για το ταξίδι μεταξύ Μυκόνου και Σαντορίνης. Είχα ακούσει απαίσιες ιστορίες για τραχιά νερά, αλλαγές δρομολογίων των πλοίων ή ακυρώσεις, όμως έμεινα ευχάριστα έκπληκτος με την εμπειρία μου στα Golden Ferries. Πήραμε τα εισιτήριά μας μερικές μέρες νωρίτερα από το παλιό λιμάνι της Μυκόνου, και το πλοίο μας έφυγε εγκαίρως, όπως είχε προγραμματιστεί. Ήταν ένα ομαλό ταξίδι. Ευχαριστώ την Ferriesingreece.com και όλα τα σχόλια-κριτικές.
